Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
. . 1 - Asterix i Obelix kontra Cezar - 7 . 2 - Dubler - 6 3 - Diabli mnie biorą - 6 . 4 - Panowie, dbajcie o żony - 5 5 - Skrzydełko czy nóżka - 5 .